جمهوری اسلامی ایران

سازمان صنعت، معدن و تجارت

استان آذربایجان شرقی(آزمایشی)

استان آذربایجان شرقی
   
 
    • کسب مقام نخست مرکز تحول و نوسازی آذربایجان شرقی بین سازمانهای صمت سراسر کشور

      در جلسه کارگروه توسعه مدیریت سازمان صمت آذربایجان شرقی مطرح شد :

      کسب مقام نخست مرکز تحول و نوسازی آذربایجان شرقی بین سازمانهای صمت سراسر کشور

      کسب مقام نخست مرکز تحول و نوسازی آذربایجان شرقی بین سازمانهای صمت سراسر کشور

      مرکز تحول و نوسازی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی بر اساس عملکرد سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در بین مراکز سازمانهای صمت سراسر کشور شد .

      به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز جلسه کارگروه توسعه مدیریت این سازمان با محوریت اصلاح نظام اداری و در حضور معاون مرکز نوسازی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همچنین رئیس و معاونین سازمان صمت آذربایجان شرقی برگزار شد .

      حسین نجاتی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از تلاش همه کارکنان سازمان با اشاره به کسب جایگاه برتر مرکز تحول سازمان در بین سازمانهای سراسر کشور گفت : همه بخشهای مختلف سازمان دارای عملکرد مطلوبی هستند و ارزیابی های سال گذشته نشان از جایگاه در خور تحسین سازمان صمت استان در بین سازمان های استانی درجه یک کشور حکایت دارد .

      وی افزود : امیدواریم برآیند و ادامه این تلاشها باعث شود در پایان سال جاری ، شاهد کسب رتبه برتر سازمان در همه شاخصهای اختصاصی و عمومی باشیم .

      وی همچنین با اشاره به رویکرد جدید وزارت صنعت معدن و تجارت مبنی اصلاح نظام اداری ادامه داد : این سازمان آمادگی دارد به عنوان پایلوت کشوری به منظور اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری در حوزه مهندسی نقش و ساختار دولت شامل واگذاری واحدهای عملیاتی و خدماتت دستگاه های اجرایی به شبکه های حرفه ای و بخش خصوصی و سمن ها پیش قدم باشد .

      در ادامه جلسه محسن سلمانی معاون تحول اداری و سرمایه انسانی مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت صنعت معدن و تجارت با اشاره به برخی از شاخصهای عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی عملکرد سازمان صمت سراسر کشور گفت : برون سپاری ، ارتقا کارایی ، تفویض اختیار از ستاد به استان ، دولت الکترونیک و توسعه دفاتر پیشخوان ، اصلاح فرآیندها و نهایتا ساماندهی منابع انسانی جز آن دسته از شاخص های ستادی است که سعی داریم با ارائه دستورالعملها و بخشنامه های مرتبط در ارتقا عملکرد سازمانهای وابسته نیز نقش مهمی ایفا نماید .

      وی افزود : در حال حاضر 70 درصد از 90 خدمت ارائه شده در وزارت صنعت معدن و تجارت بصورت الکترونیکی است و رویکرد وزارت به سمت توسعه خدمات الکترونیک در حال تدوین است تا خدمت گیرندگان بدون کوچکترین دغدغه بتوانند از خدمات دولت بصورت الکترونیک بهره ببرند .

      وی همچنین در خصوص تفویض اختارات بیشتر در حوزه های مختلف به سازمانهای سراسر کشور اظهار داشت : طی نامه ای از همه روسای سازمانهای صنعت معدن و تجارت ساسر کشور خواسته شده تا موارد پیشنهادی خود را همراه با مستندات لازم به ستاد جهت تصمیم گیری در شورای راهبری توسعه مدیریت ارائه نمایند .

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
مجموع بازدیدها : 2,852,801
تعداد بازدید امروز : 859
آخرین به روزرسانی : 10:46  1397/09/24
Page created in 2.5700531005859 seconds.
memoryUsage : 47992Kb