شرح وظایف اداره امور مالی :
- نگهداری حساب اعتبارات بر اساس بودجه مصوب و تهیه گزارش از هزینه انجام شده
-تامین اعتبارات برای پرداختها و اعتبارات عمرانی سازمان
-ثبت و نگهداری حسابهای سازمان اعم از اعتبارات جاری و عمرانی
- نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مالی و عنداللزوم تهیه دستورالعملهای داخلی جهت رفع مسائل و مشکلات موجود
-تهیه و تنظیم اسناد هزینه مربوط به سازمان
-انجام امور مربوط به دریافتها براساس قوانین و مقررات
-رسیدگی به اسناد هزینه ها ازنظر وجود مدارک لازم و تطبیق آنها با قوانین و مقررات مربوط
- ثبت و نگهداری حسابهای مربوط به سازمان و تهیه و تنظیم گزارشهای لازم در این زمینه
- ثبت و نگهداری حساب اموال سازمان و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مالی
- انجام سایر وظایف مربوط به امور مالی با توجه به اختیارات تفویض شده
-تهیه و تنظیم گزارشهای مالی لازم و ارائه به مسئولین ذیربط
-انجام سایر امور محوله در چارچوب وظایف واحد و قوانین و مقررات مربوطه
|