X
جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۳۶ ۱۴۴
چچ

راهبرد مشارکت مصوب

طبق بند 2 ماده 9 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان" حقوق شهروندی درنظام اداری" به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395 ، شهروندان حق دارند تا سیاستها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را درچارچوب مقررات ابراز نمایند.

راهبرد مشارکت مصوب

وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه‌های صنعتی، معدنی و تجاری نهایت سعی و تلاش خود را می‌نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تأمین نماید.

لذا:

در جهت خدمت‌رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان نظرسنجی را درسایت فراهم نموده است.

در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس‌پذیری تارنما ، دسترس‌پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.

اصلاح و بهبود روش‌های ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

اهمیت به اطلاع‌رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه‌ها و ....درسایت سازمان یکی از مهم‌ترین اهداف این سازمان مطرح‌شده است.

دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهاد‌ها و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آن‌ها درسایت سازمان فراهم‌شده است.

زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@mimt.gov.ir.aze و پاسخگویی به آن‌ها ایجادشده است.

آدرس کوتاه شده:
فهرست طبقات
پربازدیدترین مطالب معرفی سازمان