X
دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ۱۴۳
چچ

فرمها و فرآیندهای سازمانی

یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” دولت سرویس گرا” است تلاشهای زیادی در این زمینه صورت گرفته است جهت گیری در سالهای اخیر، در درجه اول با تمرکز بر ایجاد محتوای و خدمات در دسترس آنلاین و مرتب سازی آنها به گونه ای است که نشاندهنده نیازهای کاربر از ارائه دهنده خدمات است. در زیر نمونه این خدمات آورده شده است: فرمها و فرآیندهای سازمانی

یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” دولت سرویس گرا” است تلاشهای زیادی در این زمینه صورت گرفته است جهت گیری در سالهای اخیر، در درجه اول با تمرکز بر ایجاد محتوای و خدمات در دسترس آنلاین و مرتب سازی آنها به گونه ای است که نشاندهنده نیازهای کاربر از ارائه دهنده خدمات است. در زیر نمونه این خدمات آورده شده است.

فرمها و فرآیندهای سازمانی

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 4.1617245674133
Query time: 2.7467590967814