X
فهرست مطالب خدمات
  • ارتقاء سلامت اداری و رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری
    دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹

    ارتقاء سلامت اداری و رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری

    * کنترل و کاهش فساد و سالم سازی مجموعه * تقویت شناخت و جلب اعتماد و حمایت عمومی از برنامه های ضد فساد * ترویج و نهادینه کردن تفکر و عمل پیشگیری از فساد و مقابله ...

  • خدمات g2c
    دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶

    خدمات g2c

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات g2g
    دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵

    خدمات g2g

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • میز خدمت الکترونیک
    دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴

    میز خدمت الکترونیک

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • فرمها و فرآیندهای سازمانی
    دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴

    فرمها و فرآیندهای سازمانی

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات مرتبط با رونق تولید - جهش تولید
    دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳

    خدمات مرتبط با رونق تولید - جهش تولید

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات مرتبط با تسهیل کسب و کار
    دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳

    خدمات مرتبط با تسهیل کسب و کار

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

No Cache
Generate time: 6.9579071998596
Query time: 6.0088720321655